خرید مسکن برای سیده مبینا

حاج نادر، پدر معنوی سیده مبینا، روز گذشته به موسسه آمد. برایش فیلم ها و عکس های سیده مبینا را پخش کردیم، با دیدن زندگی سخت آنها، پرداخت مانده ی وام خانه را مبلغ 13 میلیون تومان متقبل شد.

در کنار حاج نادر، به سیده مبینا زنگ زدیم. وقتی متوجه شد که پدر معنوی او این کار خداپسندانه را انجام داده، بعد از چند لحظه سکوت گفت: ما هیچ کسی و نداریم و همیشه زندگی خیلی سختی داشتیم. هر روز بیشتر از پیش خدا را شاکریم. هیچ وقت فکر نمی کردیم که صاحب خانه شویم.

مادر سیده مبینا گفت: چند وقتی بود که خواب نداشتم و نمی دانستم از چه طریق می توانم اقساط خانه را پرداخت کنم. او گفت: هزینه های درمان سیده مبینا به اندازه ی کافی ما را درگیر کرده است. (سیده مبینا بیماری کلیوی دارد و او در حال حاضر یک کلیه دارد)

ما می خواهیم با کمک و پشتوانه ی شما و با دستان مهربانتان شرایطی را فراهم کنیم تا سیده مبینا و امثال او در شرایط بهتری زندگی کنند و این خواستن جز با دستان پر مهر شما حامیان همیشه همراه موسسه خیریه عترت فاطمی میسر نمی شود. در ادامه ی این راه به کمک ما بیایید تا بتوانیم با هم، دست فرزندان معنویمان را بگیریم و تنهایشان نگذاریم.

تلفن های تماس: 26750067، 22989774، 26750106

#کرمانشاه-کنگاور

1 ارسال نظر

نظر دادن